zondag 26 januari 2014

AAAAARRRGGGGGG, een gat!!!

Het resultaat van een middagje creatief bezig zijn: tornen, tornen en nog eens tornen. En uiteindelijk ligt mijn half afgemaakte kaftantrui (patroon van de knip) met een gat in de prullenbak. Had in het mouwbeleg al een gaatje, maar nu zit er een gaatje aan de bovenkant van de mouw. Natuurlijk recht in het zicht... En aangezien het een gebreide stof gaat dat gaatje vast een gat worden. Weet het, het hoort er bij, mislukken doet er altijd wel iets, maar baal er wel van! Gelukkig had ik 5 meter gekocht, kan nog een poging wagen. Als ik weer zin heb. Ooit. GGRRRR.

3 opmerkingen:

Annemieke Jacobs zei

Oei dat is jammer. En het was ook niet meer te herstellen met de hand? Of was je het gewoon zat???

Natalie zei

Ik was het gewoon ff zat... Heb hem vanochtend voordat de "allemaal-klaar-en-in-de-auto-in-een-uur-race" begon weer uit de prullenmand gevist. Ga een nieuwe poging wagen!

Viv zei

Wat jammer zeg maar het hoort er idd bij. En ik lees dat je een nieuwe poging gaat wagen dus helemaal super!

Groetjes Viv