donderdag 9 januari 2014

52 weken kerst: Kerstkaart week 2

In mijn eerste post van vandaag vertelde ik over mijn plan om iedere week 1 (kerst)kaart te maken. Vorige week was zo'n rare week waarbij manlief vakantie had, oud en nieuw in het midden van de week viel en ikzelf wél moest werken. Dus week 1 is het niet gelukt. Maar gedurende Sophies slaapje net dacht ik: nu heb ik tijd én zin! Heb besloten om voorlopig kerstkaartjes te maken, scheelt me aan het eind van het jaar wat tijd.

Ik had op Pinterest een hele mooie kaart gezien gemaakt met uitgestanste cirkels:


Deze wilde ik gaan liften, met dit als resultaat:


Ik heb gebruik gemaakt van allerlei restjes papier. Heb ondertussen 3 volle mediumkratten vol met stukjes en restjes dus toen ik de challenge zag bij DCL dacht ik: das een handige challenge om in ieder geval een paar stukjes te gaan gebruiken. Moet ik denk ik toch wat vaker gaan doen... Heb zelfs een "scrap" gebruikt die nog in de hartjespons zat, daar zat nog een gouden hartje in van een vorige creatieve bui. Die moest er zeker op vond ik: Helemaal in het thema van de challenge!

5 opmerkingen:

Viv zei

Geweldig leuk kaartje! En past natuurlijk helemaal in de challenge :)

Groetjes Viv

Ellen zei

Wat een leuke restjes-kaart!
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Wow gaaf hoor wat een mooie restjeskaart. Leuk dat je ook meedoet bij Yvonne's challenge. Bedankt voor je deelname bij DCL.

Angèle zei

Dat is nu een kaartje dat ik ook eens wil proberen te maken. Erg geslaagd Natalie! Leuk dat je weer eens meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.