zondag 24 november 2013

Koud = muts op!

Zoals ik in mijn vorige post al gemeld had was mijn volgend project een muts voor Sophie. Het wordt nu toch echt kouder en daarom wilde ik zo snel mogelijk dat mutsje maken. Het lijkt me toch echt niet fijn als je zo klein bent, stil zit en niet kunt zeggen dat je het koud hebt... Dus mama aan de slag!
Het patroon is nogmaals van Fleecefun.com. Ik heb gekozen voor wit fleece (supergoedkoop, gekocht op de markt) met een donkerblauw lint. Sopje heeft namelijk een donkerblauw jasje met witte stippen. Halverwege bleek de tutorial niet geheel te kloppen, moest een naad uithalen, kreeg namelijk geen mooie ronde bovenkant... Zag er eerder uit of ik boos geworden was en lukraak de muts door het machine had gehaald... Maar met wat logisch nadenken is het me toch gelukt!



Natuurlijk wil ze hem binnen niet op houden, moest de hele trukendoos te voorschijn halen, gelukkig is het me gelukt 2 mooie foto's te maken van ons meisje met haar nieuwe muts!

Geen opmerkingen: