zaterdag 9 november 2013



Ik heb vandaag de Burda Plus gekocht. Ik heb hem nog niet echt grondig bestudeerd, maar er staan zeker een paar mooie dingen in! Dus als ik al die leuke projectjes voor ons meisje af heb ga ik me eens richten op iets voor mezelf.
Ik heb in ieder geval al een leuke broek gespot (krijg ik nu eindelijk eens een broek die goed past?) en een easy to sew blouse. Ook staat er een mooi rood jurkje in dat er niet al te moeilijk uit ziet. Morgen eerst maar eens met het tweede pietenjurkje beginnen. Het weer is de komende dagen in ieder geval zeer geschikt voor creativiteit...





1 opmerking:

Viv zei

Je hebt in elk geval genoeg plannen! Knap hoor, ben zelf niet zo handig met stof en naaimachine!
Je pietenjurkje is echt helemaal geweldig geworden, wat vond Indy ervan?

Tot vrijdag, gezellig! Groetjes Viv